![]() |
|
|||||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||||
|
R/C Off Road Foro exclusivo para autos radiocontrolados Off Road, Stadium Truck, RC Crawling, etc. |
![]() |
|
Herramientas |
![]() |
#1 |
Senior Member
Top 5000
|
![]()
Acá va lo que nuevo de Axial, básicamente es la RTR mejorada.
AX10 SCORPION RTC (READY-TO-CRAWL) Based upon the award winning AX10 Scorpion - KIT! ![]() FEATURES • Complete Ready-to-Crawl (RTC) out of the box • 4 Wheel Drive (4WD) • Mount a standard stick pack to get up and running quickly, or use the included upper link plate to mount smaller batteries lower in the chassis for improved crawling performance • 55T electric motor: tear up the terrain in-door or out-doors. Easy Operation: no tuning, no fuel, no loud exhaust noise. Just plug’n'go! • 14T pinion paired with an 87T spur gear gives you a decent amount of wheel speed and great low-end torque. • True beadlocks: no messy glue • Hi-quality composite plastic and metals • Durable (ESC) Electronic Speed Controller: Hi-quality durable forward and reverse speed controller. • Hi-torque Metal Gear Servo help hold your line when rock crawling • Solid rear axle lockouts improve ground clearance when crawling • Slipper clutch: Reduces gear wobble for a more efficient drivetrain. Allows a motor to work more efficiently and greatly enhances the durability of the drivetrain. • Aluminum chassis plates with a molded nylon skid plate provide a solid and rigid chassis • Ultra compact and lightweight transmission • Fully locked differentials for more traction when rock climbing! • Full ball bearings • Overall gear ratio range from 15:1 to 74:1 • Transmission: 2.6:1; center mounted • Differentials: front - gear differential; rear - locked (spool) • Transmission: single-speed • Tires: Pro-Line Hammers® with Pro-Line® Memory Foams • Wheels: Axial 2.2 8 hole beadlocks (satin chrome) • Suspension: 3 Link • Drive Shafts: universal front and rear ALL NEW SHOCKS • 72-103mm shock length, helps lower the center of gravity • Threaded shock body for easier pre-load adjustments • 3.5mm shock shaft reduces lateral movement • Cartridge style bottom helps reduce lateral movement while providing a better steal for less leakage • Silicone diaphragm provides more consistent feel and better seal to prevent leakage • Silicone bushing in cap holds shock in place while allowing freedom of movement to prevent binding and prevents the shock cap from popping off CHASSIS • Wheelbase: 316mm~332mm (12.4”~13”) • Width: 254mm (10”) • Height: 156mm (6.125”) • Weight: 1588g (3.5 lbs) • Articulation: 70° • Ground Clearance: 68mm (2.7”) ELECTRONICS • Radio: 2 Channel • Servos: 1 hi-torque metal gear (standard size) • Forward/Reverse ESC • Motor: 55T 540/550 Size Saludos ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
Top 1000
|
![]()
MMM osea es practicamente casi la misma mia.. o la que era mia
![]() saludos Alexis Miño TEAM MASTERTRACK |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
Top 1000
|
![]()
el precio? esta a la venta aca o solo importacion? linda makina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
Top 5000
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Junior Member
Newbie
|
![]()
Hola jote cmo estas?? mira me akavo de armar de un crawler y me parec q tu tienes upgrades y le pegas a la cuestion o no??
Gracias Salu2 LQS |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Senior Member
Top 1000
|
![]() Cita:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Senior Member
Top 5000
|
![]() Cita:
Pero tienes que definir qué es lo que quieres, Crawler?, Raid? o algo con que puedas hacer de todo un poco, si es así, cambiale el 90 por un 55T y ojalá un ESC con freno, como el Novak Rooster si es que te alcanza la plata ![]() Lo demás, es tener ganas de pasarlo bien. Llévala mañana al cerro, 0930 por la entrada de Pedro de Valdivia. Saludos |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Junior Member
Newbie
|
![]()
Ahha yo lo decia porque al que se la compre q tb es de twisted me dijo q tu le habias puesto las pilas en el tren delantero para bajar el centro de gravedad q por eso mi axial las tenia ai..
No puedo :S esta deonde pablo en ARC porque el receptor del control estaba soldado adentro y con el prden cambiado.. tu tienes winches para estas cosas?? Salu2 LQS |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Senior Member
Top 5000
|
![]() Cita:
A quién se la compraste? para saber de que hablamos.... Que lata lo del receptor... Winches, tengo 2 nuevos, que no se si ocuparé, pero se que a Pelao le quedan varios ![]() Si te vuelve a fallar la radio, me avisas, tengo una Spektrum DX2 a la venta. Consultas a jote4x4@gmail.com porfa Saludos |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Compartir en Redes Sociales |
|
|